2016. június 15., szerda

Mapplethorpe: Look at the Pictures (18)


Műfaj: feliratos, fekete-fehér amerikai-német dokumentumfilm
Rendező: Randy Barbato, Fenton Bailey
Gyártó: FMI
Időtartam: 108 perc
Hazai forgalmazó: CinefilCo Kft.
Eredeti cím:
Gyártási év: 2016

OBJEKTÍV
Portréfilm Robert Mapplethorpe-ról, az 1989-ben AIDS-ben elhunyt amerikai fotómûvészrõl. Mapplethorpe képeinél már csak élete volt megbotránkoztatóbb. Családtagjainak, barátainak és szeretõinek intim vallomásai mellett Mapplethorpe kendõzetlen õszinteséggel vall magáról és ellentmondásos világlátásáról az újonnan felfedezett, korábban nem látható interjúkon keresztül. A film kivételes portré egy mûvészrõl, aki merész látásmódjával képzõmûvészetté változtatta a kortárs fotográfiát, elindítva ezzel egy, a még mai napig tartó kulturális háborút.




TELEOBJEKTÍV
Fenton Bailey rendezõ munkái: Party szörnyek, Mély torok mélyén, Amikor rájöttem, A Vogue divatszerkesztõi, Így lettem Chaz. Randy Barbato filmjei: A Vogue divatszerkesztõi, Így lettem Chaz, Mély torok mélyén, Amikor rájöttem, PArty Monster.

SZUBJEKTÍV


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...